Ledelse af innovation i gymnasiet

Dette materiale kan være med til at inspirere og rammesætte arbejdet for ledere og undervisere involveret i udvalg, teams eller projekter, der ønsker eller har fået som opdrag at arbejde med innovation.

Materialet indeholder ikke en "step-by-step"model, som sikrer, at ledelsen lykkes med opgaven. Den består nærmere af "stepping stones", der kan inspirere lederne til selv at vælge de første og de næste bedste skridt i en udviklingsproces.

De enkelte trin tager udgangspunkt i ledelsesudviklingsgruppens erfaringer og i forskning om skoleudvikling og forandringsledelse. 

I-bog

Ledelse af innovation i gymnasiet

Dette materiale kan være med til at inspirere og rammesætte arbejdet for ledere og undervisere involveret i udvalg, teams eller projekter, der ønsker eller har fået som opdrag at arbejde med innovation.

Materialet indeholder ikke en "step-by-step"model, som sikrer, at ledelsen lykkes med opgaven. Den består nærmere af "stepping stones", der kan inspirere lederne til selv at vælge de første og de næste bedste skridt i en udviklingsproces.

De enkelte trin tager udgangspunkt i ledelsesudviklingsgruppens erfaringer og i forskning om skoleudvikling og forandringsledelse.