Sådan skal du afrapportere

Tilbage til oversigten

Velkommen til Fondens afrapporteringsværktøj

 

Afrapporteringsværktøjet er opbygget som en online platform, som alle fondsprojekter vil få et unikt link til. Via dette link vil projektet komme ind på afrapporteringssiden for deres projekt, hvor der automatisk vil være angivet stamdata om projektet, herunder projektnr., projektejerdata mv., samt visse oplysninger fra den oprindelige ansøgning. Herefter vil der være spørgsmål og skrivefelter til selve afrapporteringen, samt mulighed for at uploade materiale fra projektet, f.eks. udviklet undervisningsmateriale, forløbsbeskrivelser eller lignende. Desuden skal der uploades et projektregnskab.

Vi anbefaler at man anvender det budgetskema, som blev udfyldt og uploadet med ansøgningen (eller et evt. efterfølgende revideret budget), hvor man indsætter de realiserede projektudgifter i skabelonens grønne regnskabskolonne, så Fonden ved afrapporteringen kan lave en umiddelbar sammenligning mellem budget og regnskab.

Har man brug for et nyt, tomt budget-/regnskabsskema, kan det downloades her:

Skema til specificeret budget + realiseret regnskab

 

Alle nye projekter vil få tilsendt deres unikke link til afrapporteringsplatformen sammen med deres projekttilsagn.

 

Er jeres unikke link blevet væk, kan I altid få det tilsendt igen ved at kontakte Projektadministrator Mette Kjørup, mettek@ffefonden.dk, og oplyse jeres projektnr.